Searching suppliers ...

You only need one minute to find the best supplier of Software for business

Zona

Please, select your company's postal code

Step2

What is your business sector?

Step3

Indicate the size of your company




Step4

What is your budget?




Step5

Tipo de software








Step6

Where will you install the software?



Información

Software

When we want to buy a new software for our business the first thing will be clarify is what type of software we need because we can choose between different varieties of software depending on the services.

Usually, the goal is try to improve the different departments of our company.

 

TYPES OF SOFTWARE

  • CRM: Customer Relationship Management. This software try to analyze data about customers and compile data from website, telephone, email…
  • ERP: Enterprise resource planning. This software include financial accounting, management accounting, data services…
  • PLM: Product Lifecycle Management. This software integrate people, data, process and business systems…
  • SCM: Supply chain management. Configuration identification, implementing a controlled change process, process management…
  • HCM: Human resource management. This software include time-sheet, productivity analytics, pay roll….

Software last news

La gestión fiscal es uno de los mayores quebraderos de cabeza para las pymes, especialmente para todos aquellos que trabajan en el departamento de administración o financiero.

A pesar de que este problema puede extrapolarse a cualquier tipo de compañía, suele ser más frecuente en las pequeñas empresas, ya que muchas veces no cuentan con un departamento específico o personal cualificado, así como delegan estas funciones en asesorías.

Para todas las pymes que quieren mejorar su gestión fiscal y no saben muy bien cómo, hemos realizado este post en el que damos cinco sencillos trucos para ser más eficiente con la administración y presentación de impuestos.

Las ayudas y subvenciones se han convertido en un gran apoyo para autónomos a la hora de comenzar su actividad. La importancia de este agente económico es más que notable, ya que es el responsable del 75% del empleo generado en España y, por lo tanto, es esencial prestar una especial atención tanto a los tipos de subvenciones que existen, como a la gestión de las mismas.

La gran carga de trabajo que tienen la mayoría de autónomos les obliga a descuidar algunas labores de gestión empresarial, así como a subcontratarlas. En concreto, en este post queremos ayudar a este colectivo a saber más sobre las subvenciones que pueden solicitar, así como darte las claves para declararlas en la Renta.

Software useful files

In order to provide information and recruitment services between companies, Servicities has developed contracts and whitepapers of our services. Thus, we offer you a series of downloadable documents (only in spanish)